لپ تاپ استوک دل Latitude 3189
نوشته شده توسط : sonia

قیمت و مشخصات لپ تاپ استوک دل Latitude 3189


لپ تاپ استوک دل Latitude 3189 یکی از محصولات ارائه شده از شرکت دل است که از امکانات و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این مدل از دسته محصولات اقتصادی و بسیار مناسب کمپانی DEEL قرار می‌گیرد. با این تفاوت که کمپانی DELL در آن از حافظه‌ی ذخیره سازی دو برابری 128GB از نوع SSD پشتیبانی کرده است، که سرعت انتقال داده‌ها در آن بی‌نظیر به نظر می‌رسد، و می‌تواند در اجرا و جا به جایی داده‌ها نقش مهمی را در ارتقا سرعت ایفا کند.

همچنین DELL در این لپ تاپ استوک دل 3189 از پردازنده تصویر Pentium N4200 استفاده کرده است.

لپ تاپ استوک دل Latitude 3189

گذشته از این‌ها رم ارائه شده در این لپ تاپ 4GB است، که می‌تواند مطلوب باشد، یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این مدل بورد DDR3 موجود در آن است، که می‌توانید با استفاده از آن تا میزان بسیار بالایی RAM را ارتقا دهید. دقت داشته باشید که CPU و کارت گرافیک این لپ تاپ قابل ارتقا نمی‌باشد.

لپ تاپ دل مدل Latitude 3189

در نظر داشته باشید دل برای این لپ تاپ از صفحه نمایش 11.6 اینچ پشتیبانی کرده که می‌تواند کیفیت تصویر مطلوب HD را در تراکم پیکسلی خوب برای شما نمایش دهد. شما می‌توانید از طریق سایت وست لپ تاپ برای خرید آن اقدام کنید و با تماس با کارشناسان مجرب فروش ما از خرید خود اطمینان حاصل کنید و آن را در کمتر از یک هفته در درب منزل تحویل بگیرید. دقت داشته باشید تمامی محصولات وست لپ تاپ شامل یک هفته مهلت تست هستند.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: